nedjelja, 10. ožujka 2013.

Život bez stresa


Napunite baterije i okrenite leđa problemima.
Postoji li tajna života bez stresa? Vjerojatno ne, ali postoje mnogi savjeti kojima možemo raspršiti ovog ubojicu modernog doba. Probajte neke od njih.


Pjevanje

Istraživanje koje je uključivalo studente pokazalo je kako se njihova razina stresa snizila kada su počeli zajedno pjevati u zboru. Ako niste dovoljno samopouzdani u svoje vokalne sposobnosti kako biste se pridružili svom lokalnom ili crkvenom zboru, ne očajavajte te: što vas sprječava da pjevate sami za sebe? Nitko vas ne sluša, pa što ako vam se zalomi nekoliko falševa.

Zeleno je lijek za sve

Svjež zrak, upijanje zelene trave i šarenog cvijeća, prilika za tjelesnu aktivnost, lagana šetnja ili brže džogiranje predstavlja nebrojeno mnogo načina opuštanja, rekreacije i rješavanja stresa, a opće je poznato kako zelena boja smiruje i opušta. Nemojte šetati sami: ponudite se prošetati susjedovog psa ili uzmite prijateljicu pod ruku.



Smijte se

Istraživanja su pokazala kako često smijanje od srca može poboljšati imunitet i smanjiti stvaranje hormona stresa kortizola. Ne samo da je zarazan nego je smijeh pravi lijek za bol jer otpušta spojeve nalik opijatima koji preplave mozak.

Pozitivan učinak dolazi zbog endorfina - složenih kemikalija koje pomaže u prijenosu poruka između neurona, a istovremeno oslabljuju signale tjelesne boli i psihološkog stresa. Ako želite svoj mozak opskrbiti endorfinima, to možete napraviti tjelovježbom, seksom, konzumacijom čokolade i – smijanjem.

Plešite

Osim pjevanja, okušajte se u plesnim koracima kako biste okrenuli leđa stresu. Ne znate ih? Nije bitno, plešite onako kako biste plesali kada vas nitko ne gleda ili kada ste vani na tulumu. Uz to ćete potrošiti kalorije, dobro se zabaviti i vratiti osmijeh na lice. Korisno, zar ne?




Hobijem do zadovoljstva

Mnoge će osobe reći kako su se preporodile kada su se upisale na neki tečaj ili započele novi hobi u svoja četiri zida. Ne morate se nužno upisati na neki strani jezik ili satove keramike da biste u punom smislu ostvarili hobi. To može biti mala kućna radionica nakita, ukrasa za dom, kozmetike (jeste li čuli za Sapunomaniju), odjevnih predmeta... prijedloga ima onoliko koliko je vaša mašta inspirirana.



Ako ne znate od kuda biste počeli, probajte se ulogirati na Pinterest gdje ćete pronaći milijune slika i linkova na stranice koje objašnjavaju kako dobro ispeći burek, naučiti krojiti, izrađivati božićne ukrase, koristiti šminku kao profesionalni vizažist, kako ukrase za vjenčanje svesti na minimum što se tiče budžeta, a maksimum kada je u pitanju elegancija i ljepota.

Halo, mama?

Ne samo da nas majčina briga i ljubav mogu zaštititi od bolesti nego nam čak i njen glas može pomoći raspršiti stres. Ako zbog životnih okolnosti niste u prilici svakodnevno viđati svoju majku i primati njene zagrljaje, ne brinite.

Jednaku vam utjehu može pružiti i njen glas, tvrde istraživači Sveučilišta Wisconsin-Madison. Naime, poznati zvuk proizvodi povećanu razinu hormona oksitocina kod djevojčica, a on je povezan s emocionalnim vezivanjem uz istovremeno gušenje hormona koji uzrokuju stres.

Ordinacija.hr

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.