nedjelja, 6. siječnja 2013.

Šta vam doktor nema vremena reći?

Što vam liječnik nema vremena reći?   Kada se meso peče na roštilju na visokoj temperaturi, amino kiseline u mesu se razlažu i postaju karcinogene. Smanjite vatru ili premjestite meso naviše. Može potrajati duže da meso bude gotovo, ali ćete izbjeći rizike.


Kada provodite vrijeme s kućnim ljubimcem stvara se endorfin (koji može poboljšati imunitet), hormon oksitocin (koji potiče osjećaj ugode) i smanjuje se hormon stresa kortizol.

Znaš Talijani dugo jedu? Ležeran objed čuva ih od sunca tijekom najveće vrućine i štiti od oštećenja, koje može dovesti do raka kože. Na samom kraju, pokušajte ograničiti aktivnosti na otvorenom, kada su sunčeve zrake najjače.

Ne igrajte se liječnika. Ako mislite da imate gljivičnu infekciju, konzultirajte svog liječnika.

Razmislite o piluli. Istraživanja su pokazala da smanjuje rizik od raka jajnika za oko 35 do 50 posto.

Mokrenje nakon spolnog odnosa pomoći će ispiranju bakterija koje mogu uzrokovati upale urinarnog trakta. Također, čaša soka od brusnice dnevno može vam pomoći da zadržite bakterije podalje.
Jedite svoje antioksidanse. Zubi i desni su sastavljeni od kolagena, a hrana koja sadrži antioksidanse, kao što su borovnice.

Ne pretjerujte s limunom, jer visoke koncentracije kiseline mogu oštetiti zubnu caklinu.

Grubo četkanje zuba može nagristi zubnu caklinu i uzrokovati povlačenje desni. Razmislite o mekšoj četkici ili o nježnijem četkanju zuba.
Promijenite svoju obuću. Ne biste trebali nositi istu visinu pete svaki dan. Čak mala razlika u visini potpetice mijenja pritisak na stopalo.

Izmjerite svoj struk redovito kako bi na vrijeme spriječili bolesti. Redovito vježbajte i izbjegavajte jednostavne ugljikohidrate, kao što su kolači i bijeli kruh, jer mogu povećati masnoće na trbuhu.

Pojedite malo oraščića. Orasi, koji sadrže zdrave masti i alfa linoleinsku kiselinu, mogu biti dobri za srce.
Kad je u pitanju vježbanje, radite stvari koje inače ne radite. Ljudi imaju tendenciju da gravitiraju prema aktivnostima u kojima su najbolji i ignoriraju sve ostalo. Ako uvijek radite istu aktivnost to može uzrokovati neravnotežom mišića, što može dovesti do ozljeda.

Žene su često prirodno slabe u kukovima i mišićima stražnjice, a ako ta područja nisu jaka, koljena mogu apsorbirati sve utjecaje. Jačanje mišića pomaže spriječiti puno ozljeda.

Kupite nove tenisice. Trkači i šetači bi trebali kupiti novi par tenisica svakih pet mjeseci ako se bave ovim aktivnostima pet dana u tjednu. Loše tenisice mogu dovesti do ozljeda.

Studije sugeriraju da zagonetke, križaljke i sudoku mogu zaštititi mozak. Također je potrebno raditi na praktičnim zadacima kako bi um ostao oštar.

Kronični stres smanjuje memoriju u centru mozgu, a kortizol hormon stresa može ometati mogućnost učenja i prisjećanja. Smanjenje stresa je prvi korak prema poboljšanju i očuvanju memorije.

Popijte čašu crnog vina. Resveratrol, spoj antioksidansa u crnom vinu, može imati zaštitni učinak na memoriju. Ali nemojte pretjerati.

Usredotočite se na vježbe koje jačaju trbušne mišiće i leđa u tandemu. Nemojte sjediti predugo. Kada ostanete u jednom položaju predug, mišići postaju kruti što opterećuje kralježnicu

Budite sebični. Važno je da neko vrijeme posvetite sebi kako bi naučili o sebi, strahovima i onome što želite u životu. Kada ne postavite prioritete, sebe lišavate prilike da dobijete dobru perspektivu.

Snažna društvena mreža poboljšava fizičku i psihičku kondiciju, pa tražite događaje u kojima ćete se povezati s ljudima.

Neka rođendan bude podsjetnik na zdravlje kao godišnja prilika za procjenu zdravlja. Osvrnite se na kalendar i provjerite da niste propustili posjet ginekologu ili stomatologu.


serbainforum

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.