ponedjeljak, 9. travnja 2012.

Trikovi za dobar san


Dobre navike za dobar san

1) Vježajte veći broj dana u sedmici, makar to bila samo i lagana šetnja

2) Bez kafe poslije 19.00

3) Sat prije spavanja izbjegavajte bilo kakve radnje koje zahtjevaju naporno razmišljanje. Slanje pošte je ok, ali analiza članaka i sl. nikako.

4) Temperatura u sobi treba da bude nešto hladnija

5) Neka vaša spavaća soba bude zaista tamna. Istraživanja su pokazala da čak i mali snop svjetla poput onog sa digitalnog alarma može da poremeti ciklus spavanja. Svako obično ima barem nekoliko sprava koje daju zelenu svjetlost u tami noći, a koje bi trebalo prekriti za vrijeme spavanja.

6) Spavaća soba treba da bude što čistija i urednija jer nije odmarajuće probijati se kroz haos do kreveta.

Kada san neće da dođe

Dišite duboko i sporo sve dok budete podnosili

Ako vam misli lete po glavi (planiranje puta, sopinga, brige oko posal ili zdravlja) uzmite papir i olovku i zapišite sve što vam je na pameti. Ova tehnika stvarno pali u praksi.

Namažite se sa losionom za tijelo. Osjećaćete se dobro i ako imate problema sa vrelinom dok spavate može vam pomoći da se rashladite.

Ako su vam stopla hladna obucite čarape.

Rastegnite cijelo tijelo.

Popijte topli napitak. Neki ljudi tvrde da toplo mlijeko sadrži melatonin i tritofan i pomažu u prizivanju sna, iako je činjenica da čaša mlijeka ne sadrži dovoljno tih supstanci. Ali, topli napitak svakako prija i opušta.

Protegnite svoje prste gore, dole nekoliko puta

Recite sebi: “Sada moram da ustanem!” Zamislite da ste upravo ugasili alarm i da već prolazite kroz jutarnju rutinu. Često je ovo dovoljno iscrpljujuća zamisao koja će vas navesti na spavanje.

(Intermezzo)

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.