ponedjeljak, 2. travnja 2012.

Kako smanjiti nivo holesterola?


- Smanjite upotrebu mesa, posebno svinjskog, suhomesnatih proizvoda.


- Nemojte pojesti više od 3 jaja sedmično. Nema ograničenja za bjelance zato što se holesterol nalazi u žumancetu.


- Upotreblajvajte mliječne prizvode sa manjom količinom mliječne masti. Izbjegavajte masne sireve, kajmak, maslac.


- Smanjite potrošnju šećera, slatkiša torti ...


- Povećajte potrošnju biljnih vlakana (integralne žitarice, voće, naročiti jabuke i povrće) koja u crijevima apsorbuju žučne soli od kojih nastaje holesterol.


- Koristite maslinovo ulje ili ulja od kukuruza, pšeničnih klica, suncokreta ...


- Izbjegavajte napete situacije i stres.


- Upražnjavajte fizičke vježbe svaki dan (najmanje pola sata).

Avokado
I pored tiga što je bogat mastima (23.5%), avokado smanjuje nivo holesterola u krvi, jer ima dosta polinezasićenih kiselina (naročito linoleinske koja ima značajnu ulogu u rastu organizma, stvaranju nervnog tkiva, stvaranju i obnavljanju kože, kose i noktiju).


Bademi
Bademi su bogati proteinima (18.3%), mastima (54%), vitaminima i mineralima. Bogati su i polinezasićenim kiselinama koje snižavaju nivo holesterola u krvi.


{Porodicni doktor}

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.