subota, 11. veljače 2012.

Savjeti za probleme s venama

1.Kretati se što je moguće više, a najučinkovitije je polusatno hodanje jer na taj način pojačavamo djelovanje mišićne pumpe kao glavnog energatora pogona venske cirkulacije

2.Tuširati hladnom vodom noge u trajanju 10-15 sekundi, po mogućnosti ujutro i navečer

3.Smanjiti pretjeranu tjelesnu težinu, jer ona otežava vensku drenažu čime se opterećuje i slabi venska cirkulacija

4.Što je moguće češće noge podizati u horizontalni položaj barem 2-3 puta dnevno po 5 minuta

5.Svakako nositi elastične čarape kod dužeg sjedenja ili stajanja, ali nikako prevelikog intenziteta

6.Normalizirati probavu, odnosno prehranu, jer je neredovita stolica praćena snažnim tiskanjem kod pražnjenja, što dovodi do povećanog tlaka u trbušnoj šupljini koji tjera vensku krv trbuha i zdjelice prema nogama i time uvjetuje slabost zalistaka

Što je loše za vene?

1.Dugotrajno i svakodnevno dugo stajanje i sjedenje, jer se time potpuno isključuje pozitivno djelovanje mišićne pumpe kao glavnog energatora venske cirkulacije

2.Izlagati se toplini u bilo kojem obliku (sunčanje, sauna, tople kupke…) jer toplina djeluje tako što na duže vrijeme uzrokuje gibitak tonusa u zidu vene što proširuje venu i čini je mlohavom. To pogoduje razvoju slabosti vena jer se gubi normalni kontakt između listova zalistaka

3.Pretjerana tjelesna težina

4.Učestalo nošenje cipela sa visokom potpeticom-time se mijenjaju biostatički odnosi, što se odražava na tonus mišića potkoljenice slabeći učinak mišićne pumpe Imate li problem s venama, pomoći ćemo ga riječiti na učinkovit, provjeren i jednostavan način.

www.poliklinika-lastric.hr
izvor: www.savjetnica.com
Korisne informacije o zdravlju i prehrani možete pronaći na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.