nedjelja, 12. veljače 2012.

Korisni savjeti za ublažavanje PMS-a


Zadržavanje vode, promene raspoloženja, osetljive grudi i loša probava, problemi su koje doživljavaju mnoge žene u periodu koji prethodi menstruaciji. Evo nekoliko saveta iz bestselera Susun Vid - Godine menopauze na način Mudre Žene (Alternative za žene 30-90), koji će Vam pomoći da olakšate te neprijatnosti.

Protiv otečenosti:

1) 10 do 20 kapi tinkture korena maslačka rastvorene u čaši vode, za vreme jela i pre spavanja.

2) Jak ekstrakt (jedna unca osušene biljke u 250 ml kipuće vode,ostaviti da prenoći) koprive - vrste običnog korova, ne samo da olakšava otečenost, već pomaže i u sprečavanju narednih slučajeva zadržavanja vode. Susun Vid kaže da pije šolju ili više ove mešavine na dan uvek kada želi da neguje svoje bubrege i bubrežne kanale.

Za ublaživanje promena raspoloženja:

3) Tinktura cvetova sveže majčine dušice omiljeno je sredstvo za smirenje travarke Vid. Ona koristi dozu od 5-10 kapi rastvorenih u maloj količini vode, po potrebi više puta dnevno, ponekad čak i 3 do 4 puta u roku od sat vremena, sve dok se ne postigne željeni efekat. '' Nikada se nisam osećala drogirano, opijeno ili van sebe kada koristim majčinu dušicu kao sredstvo za smirenje'', tvrdi ona.

4) Za žene koje stalno osećaju bes pred menstruaciju, Vidova koristi 20 do 30 kapi tinkture majčine dušice dvaput dnevno tokom mesec dana za stabilizaciju raspoloženja, i nagovara žene da iskoriste ''mesečev dan'' - jedan dan odmah pre, ili na početku menstruacije, koji treba posvetiti sebi i samo sebi.

5) Jedna ili više šolja ekstrakta ovsa (trava biljke koja nam daje ovsenu kašu) pomaže smirenju nerava i predstavlja bogat izvor minerala koji su poznati po tome što smiruju istrošene živce.

Za olakšanje otečenost i osetljivosti grudi:

6) 20 do 30 kapi tinkture krpiguza, još jedne vrste običnog korova, čini čuda. Ovu biljku, koja se još zove i ''guščija trava'', doseljenici su koristili kao zamenu za crni čaj. Ta količina može se ponoviti svakih sat vremena, do šest puta dnevno.

7) Žene koje unose veće količine kalcijuma i magnezijuma putem ishrane (zeleniš, jogurt i mnoge biljke bogati su ovim mineralima), imaju manje osetljive grudi. Povećajte unos minerala u svojoj ishrani koristeći šolju ili više ekstrakta crvene deteline/metvice dnevno.

8) Krupni listovi kupusa, celi kuvani na pari sve dok ne omekšaju, mogu koristiti kao smirujuća, topla obloga za bolne i otečene grudi.

Za olakšanje probavnih tegoba:

9) Dnevna doza od jedne kašičice / 5 ml sirćeta od žutog zelja.

10) Šolja jogurta izjutra (kupiti običan jogurt i dodati voće kod kuće) obnavlja crevnu floru i obezbeđuje laku probavu tokom celog dana.

izvor: http://www.tvorac-grada.com/forum/

Korisne informacije o zdravlju i prehrani možete pronaći na:



Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.