utorak, 14. veljače 2012.

Kontrola astme izazvane naporom

Pogodi li vas astma tamo negdje oko šestog kruga vašeg dnevnog džoginga? Kad radite nešto fizički naporno, da li se iznenada počnete boriti za zrak? Ako je tako i u vašem slučaju, možda patite od astme koju izaziva fizički rad – i nalazite se u prilično elitnom društvu. Na Olimpijskim igrama u Los Angelesu 1984. gotovo 20 posto natjecatelja patila je od te vrste astme. Danas, u općoj populaciji, jedan od deset ljudi dobit će tu vrstu astme.

 Evo što  liječnici savjetuju da učinite:

Otvorite nosnice, a ne usta
Kad za vrijeme naporna vježbanja otvorite usta da biste udahnuli, stražnji dio vašega grla se suši i hladi, što izaziva astmu. Zatvorite usta i dišite kroz nos.

Plivajte da ‘utopite ‘ astmu
Plivanje je idealna vježba za astmatičare. Zbog velike vlažnosti, usta vam se neće osušiti. No, dobri su i drugi sportovi koji traže kraću intenzivniju vježbu, kao što su bejzbol, tenis i golf.

Uzmite predah
Ako trčite kao jelen, brzo ćete se umoriti. Astmatičari trebaju sebi odrediti tempo. Polako se zagrijte i zatim polako počnite vježbati.

Lijekove za astmu stavite u sportsku torbu
Uzmite lijekove prije nego što promijenite o djeću. Ako uzmete lijek 15 minuta prije nego što započnete vježbati, trebali biste se dobro osjećati.

A svi, vi, budući natjecatelji na Olimpijadama, ne trebate se brinuti. Lijekove za astmu odobrio je Olimpijski komitet.

izvor:www.savjetnica.com

Više o bolestima pluća na: www.zdravapluca.blogspot.com



Korisne informacije o zdravlju i prehrani možete pronaći na:


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.